Very Good

3 reviews

1 / 24 Waterfront 2 bedroom 1.5 bath Town House Suite Welcome to Paradise

Map
Map

Overview

Bedrooms:
2
Bathrooms:
2
Sleeps:
7
Type:
Townhouse
Pets allowed:
Yes
Wi-Fi available:
No

Description from owner

TripAdvisor Property ID: 5254229

About the area

The community have 2 Restaurants and 1 Tiki Bar located within a short walk from the home..

Interaction with guest

We personally meet all our guests and we are available on a daily basis between 9 AM to 7 PM. Any issues during your stay will be resolved within 24 hours.

Owner profile

Yvonne & Chris W.

Tourist License
State Tax ID # 20-4221382

Years listed:
2

Languages spoken: English, Spanish, Finnish, Swedish

About the owner

We have been in the tourist industry business in USA, for the last 30 years. As a Receptive Tour Operator for overseas Travel agencies, handling all needed services for their incoming clients to the USA, Hotel/Motel owner of several motels in Florida.& also a wholesale broker for over 400 US...

View owner's full profile

Amenities

Bedrooms

  • Bedroom 1: Queen Bed
    Bedroom 2: Full bed Twin bed
    Beds in other rooms: Queen Bed

Features

  • Air conditioning
  • Balcony/Terrace
  • Grill
  • Heating
  • High Speed Internet
  • Linen provided
  • Parking Included
  • Balcony/Terrace
  • Pet Friendly
  • Sea view
  • Staffed property
  • Towels provided
  • Waterfront

Appliances

  • Ceiling Fans
  • Clothes dryer
  • Dishwasher
  • DVD player
  • Hair dryer
  • Iron
  • CD player
  • Refrigerator
  • Satellite TV
  • Microwave
  • Stove
  • Telephone
  • Toaster
  • TV
  • Washing machine

Activities

  • Cycling Trips
  • Fishing
  • Water sports

Reviews (3)

Very Good – based on 3 reviews Very Good
3 reviews

“Great stay”

Reviewed 9 May 2014

I would recommend everyone to stay at 511 little harbor. Great location. Love the bar and beach together everything is right there. Even two restaurants all in one central location.

“Great winter escape!!!”

Reviewed 18 Apr 2013

Lovely place to stay,clean no bugs in the townhouse.Has a beach,and three pools and two harbors . They have a restaurant right on the premise. The manager Virgil, was very good if you needed anything he was there. We bought are dog and he like taken walks. Our daughter's family came for a week and they went to Disney,and Bush Gardens, and took in a baseball game and it didn't take that long to get to . The only thing I would complain is we were suppose to have a king size bed and a gas grill. Online they showed a different unit the unit that we had was nice,but I think when posting something it should be the one you are looking at or they should tell you that it would be a different unit.Over all we had a great time.

Owner's reply: Dear Phyllis Thank you for your very fair posted review we are glad to hear that you enjoyed your stay at Bahia Beach and we apologize that you received a other unit then the one you had reserved unfortunately as we never was informed by you and or our management at Bahia Beach in regards to this mix up with a other unit, It's at this time to late to do anything about it. But we will investigate to find out how it could happening. Thank you again and we will contact you soon. Sincerely Chris & Yvonne .

Review 1-3 of 3
Have you been a guest of this property? Write a review